Sunday, March 10, 2019

Plant your own onion leaves (sibuyas dahon)

Like this reading? Please don't forget to like, share, comment and subscribe.
Karon pa ko kabalo nga mamulak diay ning sibuyas dahon.  Pagka ignorante na lang dyog nako.  Nagtanom ko sa gamay nga kaang og niaagi ang mga adlaw natingala na lang ko nga naay nigawas nga morag bola sa tumoy sa sibuyas dahon.

excited kaayo ko kay karon pa ko kita ani






naanaynigawas sa tumoy

Pagkasunod adlaw mao na ni resulta



Nidako dako na siya

Naanay nigawas nga morag gapas




mao na ni iyang bulak

Lipay kaayo ko nagtan-aw sa resulta niini


Wala pa ko kabalo kung mao na ni ang full bloom flower


nindot


Makalipay nga tan-awon

taas iyang dahon


close-up
  • Sa akong tanom nga sibuyas dahon, ako na ning na harvest san.  Giputol na nako ang uban mga dahon kay akong gibutang sa akong nilat-an baboy. 
  •  Pirting lamia kung naay sibuyas dahon.  Ug sa bulak, surpresa kaayo ko.  Pag makauli ko sa Pilipinas magtanom kog daghan sibuyas dahon para dili nako mopalit sa tindahan. 
  •  Makatabang nga dili makuhaan ang atong kwarta.
  •  Makatigom pa ta.  Mas labi na diri sa Europe nga mahal ang sibuyas dahon diri.  I lab it mga darlin.
  •   So kamo diha kung sigi mog palit og sibuyas dahon.  Gamita ninyo ang dahon.  Pero ang gamot itanom ninyo sa kaang o plastik nga sudlanan.
  •   para dili na mo maglabay og mga plastik kay makadaut ang plastik sa atong environment. 
  •  Makatabang ka sa atong kalikasan, makatabang ka pa nga makatigom.  
  • Busog ka pa.  
  • Bisan way garden bisan asa pwede ninyo ni itanom og ibutang.
  •   Unsa pay gihulat ninyo, tanom namo!

Lab yu

P.S
insakto ba nang akong name sa english nga sibuyas dahon?
Please like, share and subcribe!  ♡♡♡ keep connecting til next time

2 comments:

Thank you for your comment.

Binignit

Camote  Camote Semana Santo naman maong tong Biyernes Santo nagluto kog binignit. Mao ni usa ka pagkaon nga ginaandam aning mga adlawa. Pwed...