Thursday, February 07, 2019

Tong tong tong Pakitong kitong (cebuano Song)

Like this reading? Please don't forget to friendly like, share, comment and subscribe.

Manganta na pod ta og lain bisaya,cebuano o visayan song.   Magtuon ta mga bisaya para mosikatcang mga kaniadto apan mga maayo og gwapo nga mga kanta.   Mabuhay ang bisaya,cebuano o visayan songs nga habiln sa atong mga katigulangan. Nindot ciya nga kanta para sa mga bata.  Malingaw ang mga bata ani nga mokanta.  Sa mga maestra o maestro diha ipakalap ning mga kanta nga makalingaw sa atong mga kabataan sa eskwelahan.   Tong tong tong pakitong pakitong kanta para nato nga angay ipadungog sa mga kabataan og sa tanan sa tibook kalibutan.  Palihug kog share sa uban haron madungog na pod kini sa mga radyo, tv, skol og sa tanan dapit sa Pilipinas.

Tong tong tong Pakitong kitong
Alimango sa suba
Gibantog nga dili makuha
Ako ray makakuha
Ako ray makasuwa

Tong tong tong Pakitong kitong
Alimango sa suba
Gibantog nga dili makuha
Ako ray makakuha
Ako ray makasuwa

Tong tong tong Pakitong kitong
Alimango sa suba
Gibantog nga dili makuha
Ako ray makakuha
Ako ray makasuwa


Repeat 3x : Ako ray makasuwa


Like this reading? Please don't forget to like, share, comment and subscribe.

2 comments:

  1. Maayo! Nanghinaot og makat-on o masabtan ang binisayang cebuano sa mga 'minority speakers" nga mga Pilipino.

    ReplyDelete

Thank you for your comment.

Binignit

Camote  Camote Semana Santo naman maong tong Biyernes Santo nagluto kog binignit. Mao ni usa ka pagkaon nga ginaandam aning mga adlawa. Pwed...